لامپ پایه دار رومیزی جهت رشد گیاه

لامپ رشد گیاه پایه دار که با نام لامپ رشد گیاه رومیزی نیز شناخته میشود، نوعی چراغ رشد گیاه با پایه خرطومی جهت استفاده آسان میباشد. پایه خرطومی ارائه شده دارای سرپیچ E27 (سرپیچ معمولی) بوده و قابلیت اتصال انواع لامپ رشد 3 تا 12 وات را دارد. قیمت لامپ پایه دار فتوسنتز بستگی به توان چراغ نصب شده دارد. جهت اطلاع از قیمت با ما در تماس باشید.

از جمله ویژگی های آن استفاده از LED های با کیفیت فول اسپکتروم جهت تقویت عمل فتوسنتز میباشد. مساحت نوردهی نیز با توجه به توان لامپ متصل شده مشخص میشود.

این محصول دارای کلید قطع و وصل، سیم و دوشاخه بوده و آماده استفده سریع است. از لامپ رشد گیاه رومیزی میتوان جهت نوردهی به انواع گلدان های کوچک و متوسط استفاده کرد. با کمک گیره متصل به آن این محصول را به راحتی میتوانید به لبه های گلدان یا میز متصل کنید.

زاویه پرتاب نور 120 درجه میباشد و از فاصله نزدیک نیز مساحت گلدان را پوشش میدهد. در محصول از ال ای دی های فول اسپکتروم استفاده شده و تمام طیف های مورد نیاز جهت فتوسنتز از جمله 630، 660، 420، 440 نانومتر و … در محصول موجود است.

فاصله مناسب لامپ رشد گیاه رومیزی تا گلدان

جهت یافتن فاصله مناسب کف دست خود را نزدیک به گلدان و در جهت نور رشد گیاه نگهدارید. اگر حرارت لامپ را احساس کردید کمی فاصله چراغ را بیشتر کنید.

برای اینکه برگ های گیاه در جهت خاصی رشد نکنند هرچند وقت یکبار جهت نور را عوض کنید.

بهترین زمان برای روشنایی لامپ 16 ساعت روشن و 8 ساعت استراحت میباشد. البته زمان دقیق با توجه به نیازهای انواع گیاهان کمی تفاوت دارد.

نور مصنوعی رشد گیاه

انواع محصولات لامپ رشد گیاه را ببینید در توان های مختلف ببینید.

Visited 3,376 times, 2 visit(s) today

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *