پروژکتور و چراغ دفنی و چمنی 

پروژکتور دفنی یا چراغ دفنی نوعی از پروژکتور می باشد که جهت نورپردازی مکان های گوناگون از کف (پایین) طراحی شده است. پروژکتور و چراغ های دفنی IP67 بوده لذا حتی در صورت شستشوی زمینی که این پروژکتورهای در آن نصب شده نیز آبی درون پروژکتور نفوذ نمی کند. پروژکتور ماشینپروژکتور LED 7 وات آفرودچراغ چمنی نیزه دار

دفنی استخری 6 واتچراغ استخری توکار 18 واتچراغ دفنی 5 واتچراغ دفنی توکار 6 وات چراغ دفنی توکار 4 وات پروژکتور دفنی توکار 24 وات پروژکتور دفنی توکار 36 واتپروژکتور دفنی توکار 7 وات پروژکتور دفنی توکار 1 وات پروژکتور دفنی توکار 3 وات پروژکتور دفنی 18 وات 12w

چراغ های دفنی مجموعه صنایع نور صبا دارای رویه و پیچ استیل و بدنه آلومینیوم با پوشش رنگ الکترو استاتیک میباشد و در انواع تک رنگ، فول کالر و RGB در توان های مختلف جهت کاربری های گوناگون تولید میشوند. چراغ دفنی گزینه ای مناسب برای طراحی و اجرای انواع نورپردازی میباشد. نورپردازی دیوارها، ستون ها، درختان کوتاه و بلند و بسیاری موارد دیگر توسط پروژکتورهای دفنی صورت میپذیرد. استفاده از چراغ های دفنی در محل هایی که رفت و آمد زیادی وجود دارد، بدلیل پاگیر نبودن بسیار مناسب است. همچنین سرقت چراغ توکار از پروژکتورهای روکار سخت تر بوده و معمولاً امنیت بیشتری دارند. در ادامه انواع پروژکتور توکار گرد را مشاهده میکنید.

درباره چراغ دفنی LED و کاربردهای آن چه می دانید؟

شاید برایتان غیرقابل باور باشد که به خاطر سرعت سرسام آوری که در نسل جدید تکنولوژی ها مشاهده می شود چند سالی است که دیگر چراغ های معمولی و قدیمی برای روشنایی و نورپردازی محیط های مختلف کارایی و قابلیت های خود را از دست داده است. به جای آن چراغ دفنی LED وارد بازار شده است اما چون شاید تبلیغات درست و کاملی درباره معرفی این محصول و کاربردهای آن انجام نشده است ممکن است بسیاری از مردم آن را نشناسند و یا حتی اسم این نوع چراغ تا به حال به گوششان نخورده باشد. ما در اینجا با عنوان چراغ دفنی LED برای آشنایی بیشتر شما همراهمان، مقاله ای ترتیب داده ایم که امیدوارم اطلاعات آن مورد استفاده تمامی شما عزیزان قرار گیرد. پس با ما همراه باشید.

چراغ دفنی LED صباچراغ دفنی LED چیست؟

چراغ دفنی LED به محصولی گفته می شود که از آن در جهت نورپردازی مکان های مختلف نظیر: پارک ها، پیاده روها، قسمت های مختلف بیرونی و درونی ساختمان ها، فضاهای سبز و… به کار برده می شود. از آنجایی که نور بخش اعظم و مهمی از یک محیط را تشکیل می دهد و تا حدود بسیار زیادی بدون آن قرار گرفتن در یک مکان تاریک غیر ممکن خواهد بود در نتیجه چراغ دفنی LED که به وضوح می توان تکنولوژی های مدرن امروزی را در آن مشاهده کرد از آن دسته چراغ های فوق العاده ای هستند که روشنایی بی نظیری با مصرف انرژی برقی بسیار کمی برای محیط های مختلف به ارمغان می آورد. به ویژه آنکه زمانی بخواهید علاوه بر ایجاد روشنایی و نور، زیبایی و جذابیت خاصی را برای محیط به وجود آورید.

به واقع چراغ دفنی LED که به پروژکتور دفنی LED نیز معروف می باشد یک محصولی کاملاً منطبق شده می باشد که در انواع رنگ و نورهای مختلف تولید و بهترین و متفاوت ترین شرایط را برای زیبا سازی مناطق مختلف فراهم می آورد. زیرا این محصول به راحتی می تواند خود را با تمامی معیارهای روشنایی در جهت نورپردازی و در عین حال زیباسازی ویژه و خاص منطبق ساخته و نور تولید شده خود را با کیفیت بسیار بالایی به بیرون خارج کند.

معرفی کاربردهای چراغ دفنی LED

چراغ دفنی LED دارای کاربردهای منحصر به فرد زیادی است. گروه نورپردازان معتبر و شناخته شده ای اقدام به تولید محصولات متنوعی از این نوع چراغ کرده و آن ها را به بازار عرضه کرده اند. از طرف دیگر طراحان ساختمانی و معماران داخلی، انتخاب مدل های متنوع این محصول به راحتی می توانند تمامی پروژه های مختلف را با رنگ های زیبا و دلپذیر نورانی نمایند. شاید باورتان نشود اما پروژکتور دفنی از آن دسته روشنایی ها محسوب می شود که علاوه بر زیباسازی محیط و روشنایی جذاب آن، با به وجود آوردن سایه روشن های بسیار زیبا میزان ایمنی محیط را بسیار افزایش می دهد و به این طریق زمینه را برای تغییرات روحیه و ایجاد آرامش افراد ساکن در آن محیط فراهم می کند. به همین علت است که از این چراغ در نورپردازی اماکنی نظیر:

ستون ها، محوطه ها و نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها

در مجسمه های شهری

فضاهای سبز

برای نورپردازی کف ها

پیاده روها

و… استفاده می شود.

ویژگی های بارز چراغ دفنی LED

چراغ دفنی LED یا همان پروژکتور دفنی دارای ویژگی های بارز بسیاری است که از مهم ترین آن ها می توان به کیفیت این محصول و بهینه سازی آن در مصرف انرژی برق اشاره کرد. از آنجایی که در این نوع چراغ از انواع لامپ های رنگی LED استفاده شده است لذا تنوع بالا و رنگ های جذاب آن می تواند باعث به وجود آمدن افکت های جذاب و متفاوت در محیط شود. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های بارز آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مستحکم بودن بدنه چراغ

ضد آب بودن بدنه

برخورداری از نورپردازی زیاد که دارای پرتاب بالا نیز می باشد

توانایی ساخت انواع نورپردازی های RGB

عرضه شده در انواع رنگ های مختلف

برخورداری از طول عمر زیاد

قابل کنترل توسط ریموت ها

بسیار مقاوم در برابر انواع خمیدگی و خش خوردگی

و…

در ادامه انواع چراغ دفنی LED و پروژکتور دفنی را در مدل ها ، سایزها و توان های گوناگون مشاهده فرمایید:

 چراغ دفنی led (پروژکتور چمنی ال ای دی) (چراغ چمنی توکار)

چراغ دفنی LED
چراغ دفنی LED

چراغ دفنی LED (پروژکتور دفنی)یک محصولی جهت نورپردازی محیط های خارجی و داخلی می باشد که در نورپردازی بنا استفاده می شود. چراغ دفنی led جهت نورپردازی نمای ساختمان ها  ستون ها، بناهای یادبود، آثار باستانی  ، مجسمه ها و فضاهای سبز استفاده میشود. این نوع محصول برای نورپردازی محوطه کنار ساختمان ها و تالارها و زیر پله نیز به کار گرفته می شود. بدنه مستحکم و ضد آب، روشنائی زیاد و پرتاب نور بلند، و امکان تولید جلوه های نوریپردازی RGB از ویژگی این محصول است.

چراغ های دفنی به روکار و تو کار بوده و در اشکال گوناگون گرد ، خطی (وال واشر) و … تولید میشوند.

این محصول در توان های ۳، ۴، ۷، ۹، ۱۲، ۲۴ و … و در رنگ ها و زاویه پرتاب مختلف عرضه می گردد. و همچنین به صورت RGB جهت اجرای پروژه های نور پردازی نیز ارائه می گردد. (اتصال به سیستم مرکزی DMX)

رنگ نور مابین رنگ های سفید گرم , سفید سرد , آبی , سبز , قرمز , امبر (زرد مایل به نارنجی) یا ترکیب رنگ ، قابل انتخاب می باشد.

ولتاژ کاری بنا به شرایط اجرایی پروژه می تواند رنج های مختلف برق مستقیم و یا ۲۲۰Vac باشد.

زاویه پرتاب نور و نوع لنز با توجه به شرایط پروژه قابل سفارش می باشد.

همچنین تولید انواع چراغ های هشدار و یا نشان دهنده مسیر به صورت دفنی امکان پذیر می باشد.

از ویژگی های چراغ دفنی led صبا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استیل ضد زنگ، پلاستیک فشرده، دارای شیشه مقاوم (شیشه سکوریت)

ضد نفوذ آب و گرد و غبار برای استفاده در محیط بیرون (IP67)

دارای حلقه‌های لاستیکی مقاوم برای جلوگیری از نفوذ آب از بالا و پایین قاب (قسمت خروج کابل)

دارای هیت سینک آلومینیومی بزرگ مختص ال ای دی

فضای کافی برای قرار دادن درایور در داخل قطعه

در اندازه ها و توان های مختلف

در محصولات از معتبرترین برندهای سازنده چیپ LED استفاده شده است

۱۲ ماه گارانتی بی قید و شرط

Visited 8,946 times, 1 visit(s) today